Klára Štefanovičová
Pracuje především v grafických technikách. Zdá se, že směrování její tvorby výrazně ovlivnily studijní pobyty v Anglii (Plymouth College of Art) a v Japonsku (Tokyo University of the Arts-Geidai), jehož výtvarná kultura, která dala světu fenomén japonského dřevořezu, se silně dotkla její výtvarné senzitivity. Z nevelkých křehkých dřevořezů geometrických struktur vytvořených v Mikulově je zřejmá velká vnitřní ukázněnost a usebrání až meditativní povahy. Ještě snad intenzivněji dýchne tento pocit z velmi zvolna vznikajících černobílých tužkových kreseb, jejichž motivy, vytvářené hustou šrafurou krátkých čar, vycházejí z reflexí architektury mikulovského zámku.
2010–2014 Střední průmyslová a umělecká škola v Hodoníně, grafický design; od 2014 studuje na Vysoké škole výtvarných umění v Bratislavě
U Šílů (z cyklu Mikulov)
tužka na papíře, 50 x 70 cm, 2019
Na Sv. kopečku 01 (z cyklu Mikulov)
tužka na papéře, 50 x 70 cm, 2019
Na Sv. kopečku 02 (z cyklu Mikulov)
tužka na papíře, 50 x 70 cm, 2019
Na Sv. kopečku 03 (z cyklu Mikulov)
tužka na papíře, 50 x 70 cm, 2019
Zámek (z cyklu Mikulov)
tužka na papíře, 50 x 70 cm, 2019
Městský penzion Mikulov (z cyklu Mikulov)
tužka na papíře, 50 x 70 cm, 2019
Na zámku (z cyklu Mikulov)
tužka na papíře, 50 x 70 cm, 2019
Na Sv. kopeček 01 (z cyklu Mikulov)
tužka na papíře, 50 x 70 cm, 2019
Na Sv. kopeček 02 (z cyklu Mikulov)
tužka na papíře, 50 x 70 cm, 2019
M1 (z cyklu F)
dřevořez na japonském papíře, 24 x 20 cm, 2019
M2 (z cyklu F)
dřevořez na japonském papíře, 24 x 20 cm, 2019
M3 (z cyklu F)
dřevořez na japonském papíře, 24 x 20 cm, 2019
Mikulovské výtvarné sympozium 2019
13. 7. 2019 – 10. 8. 2019
- Jiří Kačer
- Vojtěch Horálek
- Jaroslav Beneš
- Svatopluk Klimeš
- Mirek Zahálka
- Eugeniusz Józefowski
- Denisa Krausová
- Klára Štefanovičová